Hoe borgen jullie kwaliteit?

Het leveren van kwalitatieve zorg in een veilige omgeving staat bij Inside Out Sports centraal tijdens het ondersteunen van jongeren en jongvolwassenen. Aangezien we willen inspelen op de vraag naar nieuwe manieren van zorg, moeten we ons ook bezig houden met ontwikkelen, leren en evalueren.

 

INSPRAAK SPORTERS

Eén van onze kwaliteitseisen is de inspraak van onze sporters (cliënten). Zo heb je zelf invloed op bijvoorbeeld een behandelplan, bieden we kostenloos en met regelmaat evaluatiemomenten aan en maken we gebruik van een klachtenprocedure. Ook hebben we een vertrouwenspersoon waar je contact mee kan opnemen bij problemen of vragen.

 

BEROEPSCODE

Naast onze eigen eisen zijn er ook eisen vanuit de beroepsgroepen waar we zijn aangesloten. Hier dienen wij aan te voldoen om ons beroep uit te mogen oefenen. Lees bijvoorbeeld de beroepscode van de FVB en NVPMT

 

VIJF FASEN SYSTEEM

Tot slot hebben we een vijf fasen systeem ontwikkeld waar niet alleen de zorg van onze sporters/cliënten in thuis hoort, maar ook iedereen die vanuit Inside Out Sports betrokken is. Denk aan de stagiaires, professionals en administratiemedewerkers. Op deze manier blijven wij zelf in ontwikkeling en leren we elke week weer nieuwe vaardigheden en kennis. Meer weten of het vijf fasen systeem? Lees dan ons verhaal!

 

KWALITEITSHANDBOEK

Wil je meer weten over hoe wij onze kwaliteit borgen en verbeteren? Bekijk dan eens ons kwaliteitshandboek.

Download
KWALITEITSHANDBOEK.pdf
Adobe Acrobat document 507.5 KB